Regulamin
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego z dnia 31.01.2025.
Regulamin sklepu internetowego
wyposażenie m.in. zasady zawierają informacje o transakcjach poprzez Sklep, najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
SPISKI TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Skontaktuj się ze sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór wzoru odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do wyłączenia, ustawowo wolne od pracy w Polsce.
Konsument – udostępniane przez urządzenie, które jest dostępne w sklepie lub pochodzi z dostępu do źródła, bez dostępu do niego lub z niego dostępnego.
Kupujący – każdy podmiot handlujący w Sklepie lub udostępniający dane do logowania.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – o charakterze dostępnym, dostarczającym lub dostarczającym zawrzeć ze sprzedażą na podstawie przepisów bezpośrednio regulowanych z jego działalnością, ale nieposiadających go dla niego postaci użytkowej.
Regulamin – Regulamin.
Sklep – sklep internetowy mimismyk.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem mimismyk.pl.
Sprzedawca: YAUHEN MAZURENKA
Działalność gospodarcza wpisana do CEIDG
NIP: 9512615519
REGON: 540926096
Adres do doręczeń:
ul. Adama Branickiego 11, lok. 178
02-972 Warszawa, Polska
Kraj rejestracji: Polska
Data rozpoczęcia działalności: 17.02.2025
Podmiot nieposiadający osobowości prawnej
Nałożenie pełnego nadzoru za wykonanie i obsługę klientów.
Ustawa o prawie konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa
Adres e-mail: workvideo2024@gmail.com
Adres zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa WałbrzychAdres do wysłania reklamowanego towaru:
Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa
Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych realizowanych przez operatora z charakterystycznego operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usługi pochodzą. Uwaga, że koszt połączenia szerokopasmowego lub transmisji danych może być inny niż koszt połączenia lub przesyłu krajowego – w zależności od taryfy przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług, które pochodzą.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla funkcjonowania sklepu potrzebnego jest:
Urządzenie z możliwością korzystania z Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Dla spełnienia zamówień w Sklepie, poza określonymi w ust. 1, konieczne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
Ceny produktów widoczne w sklepach są ogólnymi cenami za produkt.
Zwróć uwagę, że na całkowitą kwotę zamówień określono w sklepie: cena za produkt oraz, jeśli dotyczy to zastosowania, kosztów dostawy towaru.
Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.Następnie są wybierane sposób dostawy towaru oraz płatności za zamówienie złożone w Sklepie, a także podane dane konieczne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Zamówienie zostało odebrane w momencie otrzymania jego treści i akceptacji Regulaminu przez otrzymanego.
Złożenie zamówienia jest tożsame z umową pomiędzy przebywaniem a Sprzedawcą.
§ 5 PŁATNOŚCI
W sklepach dostępne są szczegółowe metody płatności:
za pomoca karty płatniczej:
Wiza
Wiza elektroniczna
karta MasterCard
MasterCard Elektroniczna
Maestro
za pośrednictwem platformy płatniczej:
przelewy24
za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do drugiego;
W przypadku wybrania przez odpowiedzialnego płatności z góry, należy uwzględnić w 1 Dnia zapłaty od zapłaty zamówień.
Dokonując zakupów w sklepie, stosuje się zastosowanie faktury elektronicznej przez sprzedaż. mają prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówień wynosi do 7 dni roboczych.
W przypadku, gdy następuje połączenie z płatnością z góry za zamówienie, dostawca połączenia do realizacji zamówień po jego opłaceniu.Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W sklepie dostępne są metody dostawy: za pośrednictwem poczty kurierskiej na routerze przez innego adresu;
do paczkomatów InPost.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
wymagane uprzywilejowane prawo od otrzymania od umowy zawartej ze sprzedażą za przesłanie Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez opóźnień w dostawie.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia:
w, który pochodzi z uprzywilejowanego znaku towarowego lub w którym jest osoba trzecia inna niż wskazana przez powiązanego uprzywilejowanego powiązanego z tym towarem;
wchodzący w skład końcowego towaru, udział lub część lub w której znajduje się trzecia, inna niż znak i wskazana przez powiązanego uprzywilejowanego, zawarte w końcowym towarze, lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do połączenia wielu dostawców, które są połączone, partiami lub w.
Aby uzyskać dostęp do prawa do odstąpienia od umowy musi zostać sprzedawcę, z danych końcowych w § 2 Regulaminu, o twoim decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze wypłaty (na przykład pisma wysłanego lub wysłane).
Warunki uprzywilejowane mogą podlegać obowiązkowi odstąpienia od umowy zawartej na Ostatecznym Regulaminie, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby mieć termin do odstąpienia od umowy przed umową wystarczy, że użytkownik uprzywilejowany wyśle informacje dotyczące wykonania zawartego mu prawa odstąpienia od umowy o termin do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od tej umowy, o której mowa w przypadku płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z określonymi konsekwencjami z przez innego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez sprzedażwcę), dodatkowego, aw późniejszego wystąpienia nie później niż 14 dni od dnia, w powiadomieniu został wprowadzony o podanym uprzywilejowanym o uruchomieniu prawa od wydania.
Zwrot płatności dokonany przy użyciu takich samych płatności, które są przez powiązanego z nim uprzywilejowanego użycia w interakcji, chyba że powiązane z nim uzgodnione, zgodziły się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku, które zostało poniesione, uprzywilejowane, nie ponoszą żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeśli nie otrzymano powiadomienia, że sam odbierze to od otrzymanego uprzywilejowanego, może zostać powiadomiony o zwrotie płatności do czasu otrzymania lub otrzymania powiadomienia o jego odesłaniu, w wyniku od tego, które zostało wysłane wcześniej.
Sprzedawca prosi o odbiór towaru na adres:
Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa
w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, który zawiera powiadomienie o sprzedaży o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeśli został uprzywilejowany odeśle do przed terminem 14 dni.
Po zastosowaniu natychmiastowych kosztów zwrotu towaru.
jednostki uprzywilejowane odpowiadają tylko za wartość towaru z użycia z nim w sposób inny niż konieczny do istoty, cecha i funkcjonowanie towaru.
Jeśli ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany po zakończeniu postępowania, dodatkowe koszty będą również musiały zostać poniesione przez koszty dodatkowe. O oszacowanej wysokości tych informacji, które zostały uprzywilejowane, zostaną udostępnione przez sprzedaż w opisie towaru w Sklepie lub w momencie otrzymania zamówienia.
W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez konto uprzywilejowanego karty płatniczej, kontroler zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na, o której mowa w § 7 Regulaminu, nie objętego umową:w której dostęp jest nieprefabrykowany, bezprzewodowy, który zawiera umowę zawieraną uprzywilejowanego lub służącą do zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;w którym dostęp jest dostępny do przedłużenia szybkiego mu zepsuciu lub mającego krótki termin przydatności do użycia;
którego udostępnienie jest dostępne w zapieczętowanym, które po otwarciu opakowania nie może zostać ujawnione ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub ze względów higienicznych, opakowanie dostępne po otwarciu;
których źródłem są produkty, które są dostarczane, ze względu na swój charakter, nierozłączne połączone z innymi rzeczami;w których są dostępne urządzenia dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym zasięgu, oprogramowanie otwarte po dostarczoneeniu;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z przerwami o prenumeratę;
w której cena lub opłata zależy od wahania na rynku, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i który może zostać wysłany przed terminem do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
Rozwiązanie to jest powiązane z umową o zgodności z umową, przewidzianą przez zastosowanie stosowania prawa, w tym powszechnie przez przepisy prawne o prawach konsumenta.Sprzedawca prosi o składanie reklamacji (w tym związanych z działaniami Sklepu) na adres pocztowy lub elektroniczny w § 2 Regulamin. Jeśli produkt został zatwierdzony, informacja o niej, a także o jej zasadach, jest dostępna w Sklepie.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
-
Towary
W przypadku braku zgodności towaru z umową, dostęp jest możliwy do uzyskania z uprawnień do korzystania z 5a Ustaw o prawach konsumenta.
Rozwiązanie to obejmuje brak zgodności z umową, w chwili pojawienia się i ujawnienie w ciągu dwóch lat od tej chwili, w momencie, gdy termin przydatności towaru do użycia, jest dostępny przez sprzedaż, jego poprzedników prawnych lub osoba działająca z jego posiadaczem, jest poprzednia.
Na podstawie przepisów prawnych o prawie konsumenta, w przypadku braku zgodności z umową, z uprzywilejowanym skutkiem może być:
wymiana towaru,
naprawa towaru.
Dodatkowe, przesłane uprzywilejowane, mogą złożyć oświadczenie o:- obniżenie ceny,
- odstąpienie od umowy
Sprzedawca odprowadzający towar zgodnie z umową z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawie konsumenta;
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawie konsumenta;
brak zgodności z umową obowiązującą nadal, zgodnie z zasadą zgodności z umową;
brak zgodności dostawy z umową jest na tyle, że przyczyna wynika z ceny albo odstąpienia od umowy bez wcześniejszego stosowania ze względu na ochronę podstawową w art. 43d Ustawy o prawie konsumenta;
z dostawcą lub bezpośrednio wynika, że nie doprowadziło to do zgodności z umową w czasie lub bez zabezpieczeń niedogodności dla podłączonego uprzywilejowanego
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub przypadłości, które są uprzywilejowane, powinny zostać udostępnione dziesięć w stosunku do Sprzedawcy. Odbiornik odbierany od odbiornika uprzywilejowanego na swój koszt.
które nie mogą zostać odebrane od umowy, brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
W razie odstąpienia od umowy, o której mowa w sekcji głównej (dotyczącej użytkownika), powiązanej z uprzywilejowanym wejściem do Sprzedawcy na jego koszt, na adres
Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa
Informacje o odbiorze uprzywilejowanego kwoty płatności, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki lub otrzymania jego odesłania.
Informacje o tym, które są objęte uprzywilejowanym, należącym do prawa o obniżeniu cen, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia o uprzywilejowanym o obniżeniu cen.
Pozasądowe ustalenia dotyczące skargi i dochodzenia dotyczącego
Administrator konta o możliwości zastosowania z pozasądowych rozwiązań rozpatrywania reklamacji i dochodzenia. Zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach lub na stronach internetowych uprawnionych do rozpatrywania sporów pozasądowego. Konsument może przekazać m.in. z:- pomocy odpowiedniego elektronicznego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Centra obejmują informacje o prawach pieniężnych i podlegają w przypadku sporu w przypadku zakupów kontrolowanych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady bezpłatne. Lista Centrów Konsumenckich dla danego państwa znajduje się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
- internetowa platforma ODR (Online Dispute Responsive), dostępna przez dostęp, dostępny pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
mediacji przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do której należy stosować się do wniosków o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa
pomoc w zakresie rozwiązania terenowego polubownego rozstrzygania prawnego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do której należy złożyć wniosek o rozpatrzenie spraw przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz inspektoratów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa
Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi sprzedaży do rozwiązania z pozasądowych rozwiązań zwykłych sporów.
Skorzystanie z pozasądowych rozwiązań rozpatrywania reklamacji i dochodzenia tylko dla Sprzedawcy jak i Konsumenta.
Konsument może być dodatkowo wyposażony w bezpłatną pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika.
III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
Celem rozważenia uwagi uwagi, że do odpowiedzialności jest sprzedaż wobec innego niż uprzywilejowany, ograniczający się z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 7.
§ 10 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazywanych przez właściciela podczas korzystania ze Sklepu jest sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez sprzedaż – w tym przypadku udostępniania oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnych w Sklepie zasad prywatności – ze względu na określone przezroczystość, zawartą w zastosowaniu rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „ RODO ”.
Celem przetwarzania danych przez sprzedażwcę, podziałem w związku z zakupem w Sklepie, jest realizacja. Stosowanie przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
działanie lub działanie na dostępnego, znalezione do jej źródła (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
ciążący na sprzedaż prawny, później w przypadku wystąpienia produktów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
prawnie uzasadnione interesy sprzedażowe, polegające na rozpatrywaniu danych w celu ustalenia, dochodzenie lub odszkodowanie obowiązkowe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych przez użytkownika jest wymagane, ale konieczne jest wykonanie umowy. Niepodanie danych o odłączeniu umowy w Sklepie.
Dane podane w związku z zakupami w sklepie leczniczym do momentu, w którym:
przestanie obowiązywać umowa między podmiotami a sprzedażą;
na Sprzedawcy przestanie ciążyć prawny, zobowiązujący do dalszego przetwarzania danych;
ustanie możliwości dochodzenia przez właściciela lub sprzedaż, w związku z umową zawartą przez Sklep;
może mieć zastosowanie w związku z korzystaniem z jego danych osobowych – w przypadku, gdy korzystanie z danych było uzasadnione interesem sprzedaży – w zależności od tego, co ma zastosowanie w przypadku.
Możliwość pozostawienia prawa do wyłączenia:
dostęp do swoich danych osobowych,
ich sprostowania,
usunięcie,
przetwarzanie w ciemno,
wymagane dane do innego administratora
a także prawo:
wniesienie, które pojawiło się wcześniej, w związku z rozpatrywaniem danych z przyczyn związanych ze sobą, które obejmują – w związku z rozważaniem danych osobowych, powszechnych na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych zainteresowaniach dostępnych przez sprzedażwcę)W celu realizacji swoich praw, powinni się skontaktować ze sprzedażą przy przesyłaniu danych z § 2 Regulaminu.
W przypadku, gdy uznano, że jego dane są niezgodne z prawem, mogą zostać złożone skargi do organu ujętego w celu ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez zależnego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane w sklepie zamówienie stanowi odrębną opłatę i wymaga akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas iw celu realizacji zamówień.
Wszelkie umowy zawierają podstawę do stosowania przepisów prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
Wybór praw polskiego do stosowania na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchylanym i nie ograniczającym praw tego własności, przysługującym mu na podstawie określonych zasad prawnych, mających zastosowanie do Konsumenta w sytuacji, w której nie ma miejsca wyboru prawa. w którym występuje, że dotyczy odpowiednich Konsumenta, objętych ochroną szerszą niż obowiązująca z Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
Umowa zawiera podstawę prawną, która jest zawarta w języku polskim.
W postępowaniu dotyczącym sporu z podmiotem niebędącym podmiotem uprzywilejowanym, związanym z umową zawartą za pośrednictwem Internetu Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedzib sprzedaży.
Wszelka odpowiedzialność sprzedażowa w stosunku do niebędącego członkiem uprzywilejowanym, z tytułu umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu – w przypadku zarejestrowanych przez prawo – jest wyłączone.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór warunku odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi zawierać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
LECIMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adama Branickiego 11-178, 02-972 Warszawa
adres e-mail: workvideo2024@gmail.com
- Ja/My (*) …………………………………………………………… NINIEZZYM INFORMUJę/InformUJEMY (*) O MOIM/NASZYM ODSTąPIENIU OD UMOWY SPRZEDAISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISISAMY NASTęPUJąCYCH TOWAROW (*)/o Światępujcej USŁUGI (*):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Data zawieszenia umowy (*) /odbioru (*)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Numer konta bankowego do zwrotu środków Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(wypełnić w przypadku zwrotu przelewem na konto bankowe):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Dane ……………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.